vineri, 15 ianuarie 2010

numar gresit

Cap 4
Constatam ca inima mea imi batea inca foarte tare si mi-am pus mana pe piept incercand inutil sa diminuez acea nebuna bataie.In final Alice m-a gasit si s-a asezat langa mine uitandu-se la mine cu curiozitate.
-Ce se intampla Bella? Esti foarte...rosie- Si-a pus mana pe fruntea mea si pe cealalta pe a ei Chiar cred ca ai febra.
-Nu e nimic Alice .Sunt bine
M-am ridicat hotarata si am constatat cum jacheta lui Edward aluneca de pe umerii mei pana cand a ajuns pe jos.
-Si asta? -A intrebat Alice luand jacheta in mana - A cui este Bella?
-Nu stiu - am mintit repede - Era aici cand am ajuns si cum imi era frig....
Alice nu a parut foarte multumita de raspunsul meu si s-a uitat la jacheta cu o retinere.
-Cred ca stiu a cui este.
-Da¿¡ - Am intrebat surprinsa
-Da, nu sunt multi baieti care isi pot permite o haina ca asta Bella.Ar fi mai bine sa mergem sa o inapoiem.
-!No¡ - am tipat- Sunt.... Alice ai dreptate, nu ma simt bine.
-¿De ce nu mi-ai zis mai inainte? Haide sa mergem la tine acasa
Am respirat profund cand in sfarsit am intrat in masina lui Alice. Dupa ce tocmai s-a intamplat eram incapabila sa-l privesc pe Edward in ochi. Nu stiam ce sa zic si nici cum sa reactionez si aveam nevoie de un timp fooooarte lung ca sa fiu in stare sa-mi pun in ordine ideile, gandurile si mai ales sentimentele mele pentru el.
Nu mi-am dat seama ca masina s-a oprit in fata usii casei pana cand Alice m-a lovit lenes cu cotul in mana si mi-a zambit cald.
-Mi se pare ca esti cam rau.Acum esti palida si parca o sa iti pierzi echilibrul in orice moment.
-Asta nu suna foarte incurajator Alice- am zambit cum am putut si am coborat din masina- multumesc ca m-ai adus.
Mi-am luat jacheta de pe scaun si am inchis cu grija portiera Porshe-lui.Am urcat scarile pana cand m-am oprit in fata usii si am cautat cheile intre porcariile pe care le pastram in vechea mea geanta.In sfarsit le-am gasit,le-am bagat in incuietoare si am deschis usa incet.Am intrat si l-am vazut pe Charlie care dormea pe canapea.M-am dus sa inchid usa si am vazut-o pe Alice care inca ma urmarea cu o preocupare care i se vedea in ochi.
-Sunt bine Alice, poti sa pleci linistita la intalnirea ta cu iubitul -am zambit din nou
-Ok daca asa zici tu In orice caz Vrei sa vin maine sa te iau? Unul dintr fratii mei pleaca cu masina lui, Emmett si iubitul meu se duc impreuna cu masina lui Rosalie, asa ca nu ma deranjeaza sa vin dupa tine.
-Ok . Atunci ne vedem maine. La revedere.
-La revedere Bella si sa dormi bine
-Iti promit.
Alice mi-a zambit. A inchis fereastra de la masina si a luat-o pe strada in jos.Din partea mea, am lasat jacheta in cuier si cheile dupa usa,ca de obicei, in timp ce urcam scarile ca sa imi fac un dus.
Dupa ce mi-am luat pijamaua, lenjeria intima curata si doua prosoape, m-am dus la baie si m-am inchis acolo vreo cateva minute, intre treizeci si treizeci si cinci sau poate mai mult.Simteam apa calda curgandu-mi pe corp si care imi relaxa muschii.Mi-am spalat fata cu prosopul si in nici un moment pe buzele mele.Nu vroiam sa sterg atat de devreme acea frumoasa senzatie, nici acel dulce si incantator parfum.
Cand am iesit din baie Charlie ma intrebat unde am fost si deasemenea cu cn.Foarte tipic lui sa isi faca prea multe griji.Dupa interogatoriul lui am pregatit ceva pentru cina; chiar daca eu am baut doar un suc si am plecat lasandu-mi tatal sa manance singur in acea bucatarie galbena.A ramas in liniste,uitandu-se la mine urcand scarile dar in nici un moment nu a zis nimic.Eram sigura ca in aceste momente chipul imi reflecta ca vroiam sa fiu singura.
M-am inchis in camera mea si m-am trantit in pat fara grija punandu-mi mana pe frunte.Alice avea dreptate,capul inca imi ardea.Nu puteam evita sa uit mainile lui suave mangaindu-mi pielea si buzele lui dulci atingandu-le pe ale mele.Chiar daca era spre bine sau spre rau,Edward nu parea ca se ducea la liceu,pentru care nu o sal mai vad.Am inchis ochii inaintea acelui gand si incet am ramas adormita.
Te iubesc....
M-am trezit brusc.Avusesem un vis, un vis magic;dar nu putea fi adevarat,Visasem ca Edward ma iubea,ca ma iubea si ca eu ii impartaseam aceleasi sentimente cu un sarut. Oare a putut Edward Cullen sa-mi cucereasca inima intr-un timp atat de scurt?¡ M-am ridicat din pat gandindu-ma la acea `posibilitate.Da puteam sa recunosc fara sa risc ca Edward ma atragea,imi placea, dar de aici pana la a fi indragostita era un drum lung.El era baiatul tipic care inebunea toate fetele; frumos, dulce, incantator, cavaler....era logic ca imi placea;dar acel vis imi deschisese alta posibilitate.
Mi-am cu un pumn de apa pe fata si mi-am pieptanat parul prinzandu-l in coada.
M-am intors in camera mea si m-am imbracat cu niste jeansi negri si o bluza verde.Stiam ca Alice o sa ma priveasca urat cand o sa ma vada cu hainele acelea;dar eu ma simteam comoda in ele si nu ma gandeam sa ma imbrac cu unul dintre tricourile alea clivaj si micute pe care ea ma facut sa le cumpar.
De aceasta data am batut la usa la Charlie inainte sa pregatesc un mic dejun care pe urma sa trebuiasca sa le dau unor pisici vagaboande.Plecase din nou pentru care eu eram mai linistita pentru a nu.mi ascunde ciudatul entuziasm din cauza lui Edward,am coborat scarile si mi-am pregatit un delicios castron de cereale.
Am terminat micul dejun si sa pregatesc lucrurile pentru ore;dar inca era devreme.Pentru care am luat o carte din camera si m-am asezat in canapeaua din salon ca sa o citesc.
Edward....
Am inceput sa citesc si am observat ca pe protagonistul acelei carti il chema la fel ca pe cel din gandurile mele.Am inchis cartea cu forta si am lasat-o pe masa in timp ce am aprins televizorul.Suntem in fata faimosului Doctor Cullen.A carui rapiditate si eficacitate a salvat viata unei tinere care era pe punctul de a muri dupa....
Bolborosind am inchis televizorul si m-am lasat sa cad in canapea.?Oare nu exista nimic care sa nu imi aduca aminte de el? Mi-am pus din nou mana pe cap si am oftat obosita.Daca continuam asa nu intarziam in a deveni nebuna.Aveam nevoie sa-l vad sa vorbesc cu el si sa lamuresc de ce m-a sarutat.Chiar daca puteam sa fiu sigura ca era doar un simplu impuls si ca in niciun moment Edward nu s-a simtit in nici o forma atras de mine.Am constat prin surprindere ca o lacrima imi curgea pe chip si am sters-o repede.
-¡Bella!
Vocea lui Alice mia alungat gandurile si m-am ridicat repede de pe canapea ca sa ii deschid usa
-Buna dimineata.
-Ai venit foarte devreme Alice.
-Presupun.Ei bine hai sa mergem.
Alice m-a luat de mana.A asteptat sa inchid usa si pe urma m-a impins,la propriu,pana in interiorul masinii.Nu stiam unde era liceul.Pentru care faptul ca Alice s-a oferit sa ma duca mi-a parut un gest foarte frumos din partea ei.
Am petrecut cateva minute in liniste, o liniste care era destul de incomoda . Deodata masina s-a oprit pe marginea unei sosele si Alice si-a ciupit varful nasului in timp ce ma privea furioasa.
-¡M-am saturat Bella! ¡Nu mai suport!
-A-Alice
Poate ca tu inca nu ma vezi ca pe o prietena;dar credema ca tu ai devenit intr-o persoana foarte importanta pentru mine...si nu suport sa te vad asa ¿Bella ce ti s-a intamplat ieri? povesteste-mi
Ochii lui Alice erau lejer umezi si puteam aprecia sinceritatea in cuvintele ei. Am privit-o simtindu-ma cea mai vinovata persoana din lume am tras aer in piept dispusa sa ii spun adevarul.Chiar o apreciam pe ea mult mai mult ca pe colegele mele anterioare din Phoenix,pentru ca Alice,nu era colega mea , era prietena mea.Si stiam ca vorbind cu ea, descarcandu-ma si sa ii cer un sfat, o sa ma faca sa ma simt mult mai bine.
-Cand m-am intors la masina- Alice s-a uitat la mine cu surprindere si a asteptat un raspuns luandu-mi mana ca sa imi dea incredere.Am zambit - Nu mor Alice....
-Doar vreau sa stii ca poti avea incredere in mine.
-Asa cm ziceam... cand mam intors la masina m-am intalnit cu el.
-¿Acel baiat care a gresit numarul de telefon?
-Sa vezi vorbeam si...
-Si...
-...M-a....
-...Te-a....
-....Sarutat
-....Sarutat.......
M-am gandit ca Alice nu a auzit bine cand fata ei a asteptat ca eu sa continui;dar deodata,fata ei a devenit palida, gura i s-a deschis putin si ochii ei m-au privit ca si cand ar fi vazut o fantoma
-¿¡Te-a sarutat?? ¡Cum s-a intamplat??¿
-Nu stiu ..stiu doar ca am fost incapabila sa uit.Nu pot sa inchid ochii fara sa-i vad chipul si sa simt ca inimi mele i se accelereaza bataile.
-Asta se numeste dragoste Bella- a zambit
-Alice l-am cunoscut ieri.Nu pot sa fiu indragostita.
-Dragostea nu are timp,nici varsta si nici macar coerenta.Nu poti sa fii impotriva la asta Bella.
-Dar...
-¿Iti place?¿ Cel putin spune-mi daca iti place - am confirmat rusinata - Nu te aud - a glumit cu un zambet lejer.
-Da ...-am soptit
-¿Ce?
-Ti-am spus ca da - am repetat
-Tot nu te-am auzit - a cantat ea
-¡Da imi place! ¡Imi place mult!
-Asta vroiam sa aud.
-Dar Alice.Poate cum asta a fost primul meu sarut inima mea este confuza si...
-Bella, daca nu ai fi simtit nimic pentru el nu l-ai fi sarutat.
-Presupun.
-Nu iti face griji Bella,poti sa contezi pe mine pentru asta. O sa fiu Cupidon al tau.
-Alice momentan,vreau sa astept sa vad cum decurg lucrurile.
-Bine....s-a dat batuta.
Masina a inceput sa se miste din nou si Alice a inceput sa silabiseze vesela facand ca eu sa regret tot ce i-am spus.Chiar daca in esenta,acum ma simteam cu adevarat mai bine.Dupa cateva minute am ajuns la liceu.Alice a parcat intr-un loc care parea sa fie rezervat, acum ca multa lume cauta loc de parcare si fara indoiala canimeni nu parca in locul acela si nici pe cel de langa.
Cand am coborat din masina lumea a ramas uitandu-se cu fete putin ciudate si uimite iar eu m-am limitat sa ma uit in pamant.Fara sa-mi dau seama deja ma foloseam de stangacia mea am terminat lovindu-ma de un BMW rosu foarte sclipitor si am ramas privindu-l cu gura deschisa.
Asta este masina lui Rosalie ¿E frumoasa nu? - a zambit Alice mangaind caroseria masinii.
-OOO, am soptit impresionata.
Ti-am zis ca ne plac masinile rapide si nu e de ajuns sa fie scumpe si luxoase - a zambit - Ei bine haide.O sa iti arat scoala si o sa iti spun unde o sa ai ore.Care o sa le avem aproape pe toate impreuna,mai putin biologie.
Am zambit stiind ca nu trebuia sa stau singura intr-o clasa inconjurata de ochi curiosi si de guri care vorbeau fara rost pentru a afla tot ce e posibil despre mine.¡Uram sa fiu in centrul atentiei!
Alice a ignorat grijile mele si m-a impins cu un zambet pana la urechi.Prin fiecare loc prin care treceam asa cum am prezis,milioane de ochi ma priveau si nu puteam evita sa nu ma simt de fiecare data rusinata si inclusiv sa ajung sa o intreb pe Alice motivul pentru care eram in centrul atentiei. Ea pur si simplu s-a limitat sa imi spuna ca de foarte mult timp nu a mai venit nimeni nou la liceu si cu atat mai putin cineva care sa se intalneasca cu gasca ei.Se pare ca ea, prieteni si fratii ei erau foarte populari in liceu si lumea se simtea inhibata de prezenta lor.Lucru care o deranja destul pe Alice care zicea nu sunt niste fiare rare, ci ca pur si simplu , erau tineri care isi puteau permite un lux sau altul.
Dupa cateva minute Alice mi-a aratat tot liceul si chiar am avut posibilitatea sa cunosc o fata care o sa imparta cu mine si cu Alice ora de Literatura.Numele ei era Angela,ea imi semana mult, tacuta, timida dar incantatoare si dulce.Eram sigura ca ea si eu o sa terminam prin a fi mari prietene.
Clopotelul a sunat indicand inceputul orelor si Alice m-a insotit pana m-a lasat la usa clasei de biologie.M-am rugat ca profesorul sa nu ma prezinte;dar din nefericire a facut-o .M-am vazut obligata sa salut si sa ma prezint in fata unei gramezii de ochi curiosi si de soapte obraznice si in sfarsit profesorul mi-a facut semn sa iau loc.
-Azi va trebui sa lucrezi singura domnisoara Swan.
-¿Am un coleg de laborator?
-Toti au.Adevarul este ca ma mira ca Domnul Cullen nu a venit azi...
Profesorul s-a indepartat de masa mea si a inceput ora.M-am gandit de multe ori dupa ce am auit numele lui iesind din gura profesorului meu.Eram sigura ca lipsa de somn a inceput sa imi cauzeze .Mi-am petrecut restul orei privind melancolica pe fereastra.Din fericire eram intr-o clasa avansata in Phoenix pentru care nu pierdeam nimic daca priveam putin norii.Chiar daca poate am petrecut prea mult timp printre nori,dar cand am vrut sa-mi dau seama soneria a sunat indicand sfarsitul orei.
Am iesit din clasa incercand sa nu ma impiedic si m-am intalnit cu Alice asteptand la usa ca sa ma insoteasca la urmatoarea mea ora.
Ora de literatura a fost mult mai distractiva fata de asteptarile mele.Alice si-a petrecut tot timpul vorbind-mi despre colegii nostri de clasa si avertizandu-ma ca nu ar trebui sa "ma inhaitez" cu anumite personaje intre care figurau numele de Mike,Eric,Tyler.¡Le-a repetat de mii de ori,ca si cum le-as fi uitat! Angela s-a alaturat conversatiei chiar daca ea nu a jupuit pe nimeni,pur si simplu mi-a zis numele a majoritatea din colegii mei pe care Alice nu ii cunostea si a ras la unele din comentariile pe care Alice pe facea.
Ora de literatura a trecut mult mai repede ca biologia si ca ora de matematica care era urmatoarea.
-¡La masa! - a sarbatorit Alice in timp ce se ridica de pe scaunul ei
-¿Acum este ora de odihna?
-Da si pregateste-te pentru ca te voi prezenta membrilor gastii .O sa vezi ,toti sunt fantastici,sigur o sa te intelegi cu ei.
Ne-am despartit de Angela si ne-am indreptat catre cantina.Brusc ca si cum ar fi fost un miraj, un frumos miraj,as jura ca Edward trecea pe langa mine care tinea firm in mana niste carti si din nou a trebui sa-mi scutur capul ca sa ma trezesc din starea mea de soc.
-Sa intamplat ceva Bella?
-Nu nimic
Dupa ce am coborat doua etaje am ajuns in sfarsit la cantina.Cand am intrat;la fel ca de dimineata toti ma priveau in continuu la fel de ciudat;dar Alice nu isi schimba starea si nici zambetul de pe buze si m-a impins pana la bufet ca sa imi iau ceva de mancare.Cum nu prea imi era foame am luat o salata si un stralucitor mar rosu care mi-a captat atentia si pe cea a stomacului meu.
Dupa ce am platit mancarea ne-am indreptat catre o masa in care erau trei persoane asezate.Am putut sa-l recunosc pe Emmett si deasemenea pe Rosalie si am presupus ca baitul blond care era acolo era iubitul lui Alice.Tinkerbell s-a asezat si mi-a facut semn sa fac acelasi lucru.M-am indoit dar caldul zambet a lui Alice si ceilalti prezenti la acea masa mi-au zis sa ma decid si sa ma asez langa ei.
-Ei bine,deja v-am vorbit de ea dar este momentul prezentarilor :-Alice s-a uitat la mine si pe urma a zambit- Baiatul asta care pare un mare urs este fratele meu Emmett
-Imi pare bine - a zambit aratandu-si stralucitorii lui dinti
-Ea este iubita lui , Rosalie
-Incantata Bella - s-a inclinat si m-am pupat pe obraz
-Baiatul asta atat de frumos este fratele lui Rosalie si iubitul meu, Jasper
¡Dumnezeule! era un lucru uimitor cu el dar deja auzeam numele prietenilor lui!
-Si el este¿¡ Unde e?! -Alice s-a uitat sub masa
Alice nu fii ridicula.Este luni ,stii ca azi fratele nostru isi rezerva clasa de muzica pentru lucrurile lui
-¿Nu a terminat ieri de compus?
-Intreaba-l pe el .Ieri era foarte ciudat... nu este nimeni care sa il inteleaga.
-Tu esti mai ciudat ca mine Emmett- s-a aparat o voce melodioasa in spatele meu.
¡Asta imi scapa de sub control! Ii auzeam numele il vedeam pe holuri si acum ii auzeam vocea ¡Inebunisem! Nu am putut evita sa nu ridic o mana pe fruntea mea ca sa ma asigur ca nu aveam febra.
-¡Ia te uita aici erai!- a sarbatorit Alice ridicandu-se in picioare repede- Nu te poti concentra?
-Am o saptamana de cand imi zic ca am clasa rezervata miercuri.M-am intretinut pentru ca Jessica si prietenele erau obsedate de mine ¡Este obositor!
-Ei bine a trecut- l-a consolat Alice razand pe sub mustati.
-Ei bine de ce ma cauti pe sub masa?
-¡Este adevarat! ¡Nu stiu unde imi era gandul! Vreau sa te prezint cuiva.Tocmai s-a mutat in Forks si tocmai ni s-a unit.Ti-o prezint
Am simtit mana lui Alice prinzand-o pe a mea ca sa ma ridic sa-l salut pe fratele ei .Am luat aer ca sa vad daca reuseam sa nu mai ascult vocea lui si sa pot parea a fi o fata normala in fata fratelui ei.Chiar daca nu prea reuseam.In sfarsit m-am intors si m-am pierdut in marea aceea de cupru care era parul lui.In acei ochii aurii de la care nu mi-am putut lua gandul si in acele buze care tanjeau sa fie sarutate de ale mele.-
¡¿Ed-Edward?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu