duminică, 24 ianuarie 2010

Amandote

2.Cred ca...te iubesc
Bella
-Jake....eu..-am inceput,nu vroiam ca asta sa se lungeasca mai mult decat este necesar.
-Bella,Bella, stai linistita,nu te consuma- mi-a zis dintr-odata foarte calm si bland,atat de dulce.
-Jake,pe bune imi pare rau,dar...
-..Nu putem sa continuam asa- a completat fraza Jacob- inteleg Bella,m-am gandit la asta,si ai dreptate.
-DEci,numai suntem iubiti? -am intrebat,Jacob niciodata nu se lasa batut atat de usor.
-Sigur,dar amici da,nu?-vroiam sa ii zic ca nu,cand din nefericire a venit langa mine amabil si cu bunatate,si am decis sa ii dau o a doua sansa ca prieten.
-Sigur-am zis zambind.
-Super Bella,esti cea mai buna-a zis facandu-ma sa rosesc.
-N-nu ai p-pentru ce- am soptit.
-Bine deci vrei sa mergem sa vedem un film- a zis amabil.
Jake ma cam enerva,el nu era niciodata atat de dulce si bun cu mine,punea el ceva la cale....sau poate,Bella,esti paranoica.....mi-am zis in interiorul meu.
-Mmmm....Jake,sunt obosita, iti convine daca iesim mai bine in alta zi?- am raspuns facandu-ma ca casc.
-Sigur Bella,pentru tine orice.- a raspuns fara sa ii piara zambetul.
Incepeam sa cred in Jake,sau poate...putea sa fie un prieten foarte drag mie.Cine stie? Toata lumea poate sa se schimbe.
Pana la urma nu am ajuns tarziu acasa,era ora 19:45 asa ca pentru ca ma distrage am inceput sa fac cina pentru Charlie,tatal meu.
Cum nu era foarte tarziu am intarziat mai mult ca de obicei ca sa o pregatesc,in afara ca am optat pentru o cina la care prepararea dureaza mai mult ca de obicei.Am facut curcan la cuptor,o reteta care internetul spune ca este grea si iti lua mai mult sa o pregatesti.
La sfarsit am intarziat mai mult decat era prezis si a trebuit sa cinam la 23:45,dar cina mi-a iesit foarte buna,sau bine,poate fi si pentru ca imi era destul de foame.
In timp ce ma spalam pe dinti si faceam un dus,pentru ca nu aveam chef de o baie lunga,ma gandeam la ingerul cu parul de aur pe care l-am vazut in parc,Edward.
Parea simpatic,chiar daca o persoana nu este mereu ceea ce pare,deasemenea era frumos,si foarte cavaler.Bella,opreste-te!!Ma certam singura,nu era bine ca eu sa ma gandesc atat de mult la Edward,il vazusem doar cateva minute si ....eu...el...asta....cred ca....imi.....place??
O fi posibil sa te indragostesti in atat de putin timp?Ma indoiesc.
Bella,Bella,mereu cu paranoia ta mentala mi-am zis mie insami.
Ultimul lucru pe care mi-l amintesc din noaptea aceea este ca am adormit gandindu-ma la fructul meu interzis,Edward al meu.
Urmatoarea zi cand m-am trezit aveam un mesaj pe mobil(sms) care spunea:
"Imi pare rau daca te-am trezit,Bella.
Dar vroiam sa iti zic ca vreau sa te vad.Daca vrei,sigur.
Azi in acelasi loc ca ieri la 17:00
Poate nu iti aduci aminte sunt Edward."
Inima mea ducea o lupta crunta impotriva cutiei mele toracice ca sa iasa din corp,obrajii mei erau de un rosu intens si ,doar pentru un sms!!!
Am verificat mental agenda mea,amintindu-mi daca azi aveam ceva important de facut si am zambit fericita cand am vazut ca nu aveam nimic care nu se putea rezolva cu "sunt bolnava" sau "imi pare rau,probleme familiale".
Am coborat sa iau micul dejun,mi-am facut un suc de portocale cu paine prajita cu unt,cand am terminat m-am gandit sa fac un dus,dar pe urma m-am gandit ca era mai bine sa fac dus inainte sa ies ca sa il vad pe Edward,in momentul ala am rosit.M-am apucat sa fac putina curatenie,asa timpul trece mai repede,dupa daca terminam inainte de ora de masa,imi faceam temele pentru ca ieri fusese sambata si azi era duminica si inca nu le terminasem.
Am inceput din bucatarie,am continuat cu salonul,camera mea,a lui Charlie si in final baia,a fost obositor dar am reusit sa imi ating obiectivl,era deja ora 14:05 cand m-am dus la bucatarie ca sa pregatesc niste sandvisuri pentru mine pentru ca Charlie iesise la pescuit cu Billy,tatal lui Jacob,ex-ul meu.
Mi-am facut doua sandvisuri,unul cu sunca york si altul cu muschi,ca sa treaca timpul am mancat foarte incet,mestecand prea mult fiecare dumicat,linistita pe urma am spalat farfuria si vasul.
Genial! Era deja ora 14:45
Am incercat sa imi fac o siesta si pentru surpriza mea,a functionat,eram obosita dupa ce facusem curatenie in toata casa.
M-am trezit la 16:00 exact la timp,am gandit eu.Am facut un dus mai lent ca de obicei,m-am imbracat cu niste jeansi scurti,o camasa de lycra bleo si m-am machiat discret,eu eram impotriva kilogramelor de machiaj pe care il foloseau toate supermodelele si celelalte,dar un machiaj discret nu facea rau nimanui,si cu atat mai putin daca esti mai alba ca varul,adevarat? Parul meu era un caz pierdut asa ca l-am prins in coada.Mi-am luat geanta si mi-am pus in ea lucrurile,telefonul mobil si cheile de la casa.
Am iesit din casa mea la 16:45 si am ajuns in parc la 16:55,Edward deja ma astepta,Ce punctual era baiatul asta! am gandit eu.
Era superb,cu niste jeansi albastri inchisi si o camasa deschisa,de bumbac fin prin care se puteau aprecia la perfectiune muschii lui bine definiti ai pieptului si ai bratelor.
Si pentru rusinea mea,am rosit.
-Buna-am soptit.
-Buna,Bella-parea ca se gandea daca sa imi spuna ceva sau nu-...arati foarte bine in camasa aia.-A zis cu obrajii roz.
Fata mea a prins un rosu intens in acelasi moment cand fraza a iesit de pe buzele lui.
-Mu-Multumesc,s-si tie iti sta bi-bi-bine cu pantalonii aia-am soptit.
Drept raspuns la balbaiala mea a inceput sa rada,rasul lui era ca muzica dumnezeiasca,Dumnezeu trebuia sa fie mai atent,pentru ca a lasat sa fuga cel mai bun dintre ingerii lui.
-Vrei sa ne plimbam?-a intrebat.
-Sigur,POt sa stiu unde o sa mergem?
-Intr-un loc in care imi place sa merg cand am nevoie sa gandesc sau sa fiu singur,e ceva de genu ca ascunzatoarea me privata-a raspuns.
-Oh,Edward,dar daca este ascunzatoarea ta PRIVATA-am accentuat ultimul cuvan ca sa inteleaga mai bine-nu cred ca ar trebui sa i-o arati unei necunoscute-i-am zis.
-Oh,sigur...Bella,daca nu vrei nu trebuie sa mergi,de ce sa imi dai explicatii tampite-a zis intristat.
-Nu,Edwrd,eu doar ziceam ca nu ar trebui sa ii arati unei necunoscute lucruri private,nu crezi?- i-am zis,nu era bine ca un inger sa fie trist din cauza mea.
-Dar,eu vreau sa te duc.e bine nu?- a insistat.
-De acord-am cedat,intr-un fel eram curioasa.
M-a dus pana la parcarea parcului,acolo intre altele iesea in evidenta un Volvo argintiu,care am presupus ca este al vreunui baietel a lui tata care se credea play-bloy si nici macar nu era frumos.
Mi-a parut rau pentru toate gandurile mele cand Edward m-a dus pana la Volvo si mi-a deschis usa copilotului,Am mai spus ca Edward este un caavaler?
Am intrat cu placere,dar in momentul ala o fraza mi-a trecut prin minte ca o stea fugitiva,"niciodata sa nu te urci in masina cu un necunoscut" , fraza aia mereu mi-o spunea mama mea in primele zile in care m-a lasat sa ma duc si sa ma intorc singura de la scoala.
M-am crispat,Edward nu parea genul ala de baiat.
-Esti bine?Nu arati prea bine-a zis bland Edward,puteam spune de asemenea ca era ingrijorat,asa ca daca el era capabil sa fie ingrijorat pentru o necunoscuta asta insemna ca era o persoana buna.
Credeam cu adevart ca eram indragostita de Edward.

Un comentariu: