marți, 26 ianuarie 2010

Amandote

Cap 3.
10 intrebari pentru Bella si 10 pentru Edward.
Bella
M-a dus la o pajiste,superba,o pajiste frumoasa care parea o bucatica de rai.
Din portbgajul masinii a scos niste paturi si un cos,am presupus ca era un picnic,dar imi era indiferent,atata timp cat eram cu el.
-Facem picnic?-l-am intrebat entuziasmata.
-Nu ai pofta?- a zis trist
-Nu, vreau sa zic, Da!! Doar intrebam - am replicat repede.
A zambit.
Bataile inimii mele s-au accelerat.
-Vrei sa te ajut?- am intrebat,cosul parea sa cantareasca destul.
-Nu e Ok- mi-a raspuns, Am mai mentionat ca Edward este un total cavaler?
-Edward,pajistea este superba.- am comentat.
A zambit si a zis:
-Stiu, de aceea te-am adus.
Am zambit.
Edward a pus paturile pe pamant si mi-a facut semn sa ma asez lanaga el, semn la care eu am raspuns cu placere.
-Bella, am adus mancare daca iti este foame,De acord?- a zis.
-OH..Multumesc mult Edward,nu trebuia sa te derajezi - i-am raspuns inrosita.
-Stai linistita - Parca de cunosteam de toata viata,cred ca o sa fim foarte buni prieteni.
-Bine,Edward, de ce nu imi povestesti ceva despre tine? - l-am intrebat.
-Mmm.....mai bine...., ce zici daca am juca jocul acela cu 20 de intrebari?- a zis el.
-Mmm...20 de intrebari? -am repetat,nu stiam despre ce joc era vorba.
-Da,e simplu,tu imi pui mie o intrebare si eu tie alta,asa pana la 20 ,si in plus o sa ne cunostem mai bine amndoi, nU crezi? - a intrebat entuziasmat.
Era o idee buna,dar 20 de intrebari mi se pareau prea multe...
-Ok,dar, ce zici daca lasam intrebarile la 10? - am zis ca o contraoferta.
-Ok,de acord,tu conduci.- a zambit lasand la vedere stralucitorii lui dinti albi,apropo,am uitat sa mentionez cat de frumos era Edward la lumina soarelui,si parul lui...parul lui era de aur.....la fel ca ochii lui.
-Sa incepem- a zis Edward.
A inceput el,acum el ma intreba despre 10 lucruri pe mine si eu trebuia sa raspund,era un joc simplu.
1.Culoare preferata- depinde de zi- am raspuns.
-OK,pai...culoare preferata azi- a intrebat.
-Edward,cu asta sunt deja doua intrebari-am zis ca sa il irit putin.
Edward a marait.
-Bine,sa trecem la urmatoarea intrebare.-a raspuns iritat.
2.Numele tau complet-Isabella Marie Swan.-am raspuns automat.
A zambit.
3.Animal favorit.- cainele.
4.Cati iubiti ai avut-dintr-odata s-a incordat la aceasta intrebare.
Liniste.
Eu.....da....unu-am raspuns inrosita,Jacob a fost singurul iubit pe care l-am avut pana acum.
5.Iti place cineva in Forks?
S-a incordat din nou.
Am ramas blocata,nu stiam cand conversatia ajunse in punctul ala,si nici nu stiam ce sa raspund,trebuia sa ii zic ca da? El imi placea...dar....
-D-Da - am raspuns referindu-ma la el,desigur.
A avut o reactie ciudata, de,Durere? Nu sigur ca sunt halucinatiile tale Bella,mi-am zis mie insami.
6.Persoana respectiva stie ca iti place de ea?
-Nu-am raspuns aproape in aceiasi clipa.
7.Intre persoana respectiva si tine este o relatie stransa?
-Nu.
Tensiunea se putea simti in aer.
8.Ti-ar place sa te mai vezi cu mine?
-Da- cand am raspuns,am rosit.
A zambit,asta era bine.
9.Cum se numeste fostul tau iubit?
MI-am muscat buza..nu stiam daca trebuia sa raspund la intrebarea aia,se presupunea ca era privat, nu?.
-Stai linistita,nu raspunde daca nu vrei.- s-a oferit,mereu atat de util si cavaler.
-Jacob,se numeste Jacob Black-am raspuns.
S-a incordat.
-Cand ne-am cunoscut,cand mi-ai zis ca te duci la La Push,te duceai sa il vezi pe el?- era foarte incordat.
-D-Da,va cunoasteti?-am intrebat,poate Edward si Jacob erau prieteni.
-Ceva de genu.-a raspuns.
-Ce inseamna, ceva de genu?-am repetat.
-O sa o stii cand o sa iti vina randul sa pui intrebarile.-a zambit.
10.Inca mai simtit ceva pentru Jacob Black?- investiga,incordat.
Mmm...simteam eu ceva pentru Jake? In ultima vreme era foarte amabil si toate astea da...aparentele inseala.
Am intarziat sa raspund.
-Nu- la dracu,nu a crezut,acum gandea ca imi placea fostul meu iubit,- Bine e randul tau sa pui intrebarile,haide Bella.
Mmmm..acum aveam libertate totala sa il intreb pe Edward tot ceea ce eu vroiam...mmm....imi placea idea,dar deasemenea ma ingrozea pentru ca puteam sa aflu lucruri care eram sigura ca nu vroiam sa le aud.
1.Cate iubite serioase si cate de o noapte ai avut?-am intrebat putin incordata.
-Niciuna,niciuna serioasa si niciunda de o noapte.- a raspuns privindu-ma in ochi.
Nu puteam sa neg totala lui sinceritate,pentru ca toate cuvintele erau dependente de ea.Dar inca si asa ma surprindea,Edward era foarte atragator si asta pentru unele femei era mai mult decat suficient,m-am certat in interiorul meu pentru ca gandeam asa despre Edward.
2.Numele tau complet- regretam pentru ca nu incepusem cu intrebarea aia,pentru ca a sunat foarte indraznet sa incep cu cealalta...
-Edward Anthony Masen Cullen-a raspuns,mandru.
3.Melodie favorita- ma intrigau gusturile sale muzicale,chiar daca sigur,cum era un baiat frumosi si cu bani(supozitia am facut-o cand am vazut camasa si pantalonii lui de firma) ii placeau formatiile care doar fac zgomot si mai mult zgomot cu tobele,am suspinat,aproape nimanui nu le placeau clasicii,ca mie.
-Claro de lunaa,a lui Debussy-a raspuns din surprindere pentru mine.
Am ramas putin intre nori,era posibil sa avem aceleasi gusturi in muzica?
-Si care este melodia ta favorita Bella?-a intrebat.
Vroiam sa ii raspund cand mi-am adus aminte ca randul lui a trecut si i-am zis:
-Imi pare rau Edward,randul tau deja a trecut- am zis zambind malefic.
A ras.
4.Cati ani ai?
-17.
Bine avea varsta mea,poate era cu mine la liceu.
5.Cum de nu te-am vazut inainte la liceu?
-Pentru ca m-am mutat acum cateva zile aici cu parinti mei si cu fratii mei si inca nu au terminat toate actele,dar presupun ca maine o sa pot sa merg la liceu,bine ar fi sa fiu cu tine, nu Bella?
-Sigur.
6.Iti place cineva din Forks?- aproape m-am inecat cand am intrebat,eram proasta.
-Da- a zis privindu-ma intens,ochii lui pareau sa zica ceva foarte clar ,dar,eu nu reuseam sa inteleg.
In momentul ala lumea mea s-a prabusit,lui ii placea de cineva..care logic ca nu eram eu...
Eram o naiva,Cum dracu imi puteam permite sa ma gandesc ca aveam vreo posibilitate cu Edward? El era ceva de genu la un Dumnezeu Elenistic si eu....eu nu eram decat o fata comuna .
Niste lacrimi amenintau revarsarea din ochii mei,dar nu as permite,mi-am faramitat inima si le-am inghitit,o sa plang de voie cand o sa ajung acasa.
A tebuit sa schimb imediat subiectul,nu puteam suporta sa imi vorbeasca de ea.
Era incredibil sa vad cum in doar cateva zile m-am indragostit de Edward.
7.Unde locuiai inainte sa vii in Forks?
S-a surprins putin la schimbarea conversaiei,dar nu eram dispusa sa imi spuna ceva mai mult despre cine ii placea.\
-In Alaska.
8.Iti plac locurile friguroase si ploioase?- am intrebat intrigata,mai intai Alaska,pe urma Forks,fara indoiala,ii placea ploaia.
-Da,ploaia si norii.- s-a limitat in a-mi raspunde.
9.Cum se numesc parintii si fratii tai?
-Parintii mei sunt Carlisle si Esme Cullen,tatal meu,Carlisle este doctor si fratii mei sunt Alice Cullen,o zana inebunita de cumparaturi,sora mea mai mica,chiar daca doar cu 5 minute,si Emmett Cullen,este doar cu un an mai mare decat mine,are 18 ani dar pare de 25,e numai muschi.
Vroiam sa il intreb daca credea ca fratii lui o sa ma placa atunci cand mi-am adus aminte un lucru...
10.Ce gen de relatie ai tu cu Jacob Black?- Edward imi datora o explicatie.

Un comentariu: