vineri, 15 ianuarie 2010

cand totul se intoarce impotriva ta

5.Descoperiri
Bella
Ok, nu puteam ca imprimarea lui Jacob sa ma afecteze atat,eu mereu l-am iubit pe Edward....dar in gandirile mele sentimentul nu era reciproc si exprimandul rece... ceea ce eu vroiam de la Jake nu era chiar sa ma lase sa petrec noaptea in casa lui,eram un vampir nu aveam de ce sa imi petrec noaptea in nici o parte...ceea ce eu vroiam era de la Jake era dragostea lui...
Zis in felul asta era foarte crud sar...nu puteam evita sa nu ma gandesc,toata lumea(incluzand vampirii) au nevoie sa iubeasca si sa fie iubiti...si mie imi lipsea ultimul lucru....
Gandindu-ma si gandindu-ma nu mi-am dat seama ca se lumina afara si eu aveam o sete periculoasa...era vremea de vanatoare.
Sa urmez regimul vegetarian imi aducea prea mult aminte de Culleni..dar nu o sa ma alimentez cu persoane,imi era mila de ei.
Odata ce am ajuns in padure am devorat un urs negru,nu era atat de bun ca puma dar mai bun ca un elan,in final l-am gasit langa un lac cristalin,am simtit cum caldura sangelui imi curgea pe gat potolindu-mi arsura.Cand am terminat am aruncat"carcasa" ursului in lac,in care aratam foarte frumoasa.
Am descoperit ca Edward nu a mintit in privinta asta,m-am admirat mult timp,mai mult ca de obicei,am descoperit ca eram mult mai mult decat draguta,eram frumoasa,inclusiv mai frumoasa ca Rosalie si mult mai mult ca Alice...mmm eu eram...sexy.Nu ma miram ca toti baietii din liceu s-au uitat la mine.Mike Newton,Eric Yorkie,Tyles Croweley,....Eu eram foarte frumoasa,chiar si Jacob Black s-a indragostit de mine.Pacat ca s-a imprimat pe Leah,eu puteam sa ii dau mult mai multe decat ea,asta sigur...\
Nu mi-am dat seama cat de tarziu se facuse,era dupa-amiaza. Oare cat timp eram prostita privind reflexia mea? Mult mai mult timp de cat ar fi trebuit sigur..
In final..trebuia sa ma pregatesc sa ii povestesc tot lui Jacob asa cum ne intelesesem...chiar daca cu putin noroc(lucru pe care in ultima vreme nu il aveam) O sa fie atat de ocupat cu Leah ca nu o sa isi aduca aminte...
Nu stiu ce m-ar frusta mai mult ,daca el ar fi atat de rapit de iubita lui ca ar uita ca mie mi se intampla ceva sau ca o sa isi aduca aminte si ar trebui sa i-o povestesc...
Clar ca trauma cu Edward se infipse in mine si eram putin paranoica...
Pe drumul spre casa lui Jake nu s-a intamplat nimic special,cand am ajuns l-am gasit sarutand-o pe iubita lui si nu doar un simplu sarut,nu un sarut foarte pasional,poate prea as zice eu...
In clipa aia am vazut cu claritate ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit, saruturile lor,atingerile lor,privirile lor....desprindeau toata iubirea pe care o simteau....o iubire naturala...atat de naturala ca si respiratul...
Nimic in comparatie de cum Edward ma privea pe mine...acum imi dadeam seama...eu mereu ma gandeam ca ma iubea dupa modul in care ma privea,pentru tonul vocii pe care il folosea cu mine...pentru felul in care se purta cu mine...pentru toate astea si pentru multe altele,dar acum ca am vazut iubirea care era in sarutul pe care il aveau Jacob si Leah in fata mea....toata increderea mea in iubire pe care m-am gandit ca Edward mio daruia sa evaporat.
In final si-au dat seama ca aveau public si s-au despartit,cu respiratia putin agitata....
Eram dispusa sa imi iau la revedere repede ca sa nu inceapa sa ma asalteze cu intrebari despre care eu i-am promis sa ii povestesc azi.
-Imi pare rau ca v-am intrerupt Jacob - i-am zis din inima,cu adevarat nu vroiam sa ii intrerup.
-Nu e nimic - a zis intrerupt.
-Stai linistita Bella nu se intampla nimic - mi-a zis Leah,lucru care ma surprins mult...
-Jacob multumesc pentru ospitalitatea ta dar eu trebuie sa plec: m-am apropiat sa ii dau un sarut fugitiv pe obraz si altul lui Leah,fara sa le dau timp sa raspunda la nici unul dintre ei,dar cand ieseam pe usa un brat enorm m-a prins de cot si a zis:
-Tu de aici nu pleci pana nu ne povestesti ce s-a intamplat- mi-a soptit o voce nu foarte familiara dar cunoscuta...
Nu era Jake,nici Leah....m-am intors pana am dat ochii cu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu