vineri, 15 ianuarie 2010

numar gresit

6.Ziua lui Emmett partea I
Zilele au inceput sa treaca repede si adevarul este ca de fiecare data ma simteam mai bine.Vineri nu mai aveam febra si vroiam sa ma duc la ore chiar daca Charlie mi-a zis ca ar fi mai bine sa ma mai odihnesc o zi in plus.Alice,Rosalie,Emmett si Jasper veneau sa ma viziteze in fiecare zi dupa ore.Ma puneau la zi cu toate barfele.Barfe la care eram atenta doar daca era vorba de Jessica si de prietenele ei,care se pare ca aproape ii aruncau pe baietii de la basket pe scari.Adevarul este ca a fost foarte amuzant sa il vad pe Emmett ca le imita pe blondele acelea oxigenate,cum el le numea,incercand sa il arunce pe Jasper pe scari.Saracul Jasper.
Chiar daca ma simteam destul de bine in compania lor, nu stiu cum mereu terminam prin a aduce vorba de Edward.Rosalie mi-a zis ca si el o sa vina dupa ore sa ma vada;dar dupa ce eu ma trezeam din starea mea de frumoasa adormita el pleca repede fara sa zica nimic.
In sfarsit a venit sambata.Temuta zi de cumparaturi cu Rosalie si cu Alice.Care in doar o saptamana s-au transformat in cele mai bune prietene.Am auzit motorul masinii a uneia din masinile feltelor si am coborat repede scarile.Eram in forma si chiar daca dupa aia se apropia teama de a nu trebui sa ma intorc in pat.
Am iesit din casa dupa ce mi-am luat la revedere de la Charlie si m-am urcat in sclipitoarea masina a lui Rosalie.Alice si ea mi-au zambit si in acelasi timp mi-au examinat tinuta.Care era compusa din nite jeansi pana negrii si o bluza albastra si o jacheta de piele neagra.
-De cate ori trebuie saa iti zicem ca hainele alea nu te avantajeaza?
-Puteti sa repetati de cate ori vreti ca o sa continui fara sa va ascult.
Cand am ajuns la Port Angels Alice si Rose nu s-au gandit mult si s-au indreptat spre un magazin foarte scump in care nu vroiam sa intru.in sfarsit m-au convins si in mai putin de doua secunde eram intr-o cabina cu mai mult de 50 de rochii pe care trebuia sa le probez.Au trecut ore si ore din magazin in magazin,Alice avea deja tot si lui Rosalie ii lipsea inca colierul si cerceii.Pentru care in timp ce Rose era intr-o bijuterie.Tinkerbell si eu am ramas asezate intr-o cafenea care era exact in fata.
-Bella in ritmul asta o sa inchida mall-ul inainte sa gasim o ...!am gasit-o!
Alice m-a luat de mana si a iesit ca din pusca pana la un magazin care era langa bijutierie.A vorbit repede cu o vanzatoare si nu a intarziat sa vina catre noi cu o rochie albastra.
-Sigur asta iti vine perfect Bella- a cantat Alice si m-a bagat in cabina de proba.
Dupa cateva minute am iesit din acea mica cabina si am vazut cum Rosalie era cu noi.Costumul pe care il avea pe ea trebuie sa recunosc ca imi placea mult.Chiar daca eram sigura ca nu o sa arat deloc bine langa ele.Cum deja am zis era albastra,cu decolteu in V si inchis la gat lasand o parte din spate descoperit.Era putin deasupra genunchilor si sub piept avea o banda alba.
-Esti superba Bella.Acum lipseste doar sa iti cumperi niste pantofi cu toc albi si accesoriile.O sa ii lasi pe toti cu gura deschisa A cantat Rosalie emotionata
-Alice dar ...aceasta rochie este foarte scumpa.
-Nu iti face griji o platesc eu.
-Dar ce zici Alice?¡ Nu te pot lasa sa platesti asta!
-Bella,Bella, Bella ..Cati ani ai??
-La fel catine 17 -am raspuns fara sa ma gandesc
-Asta inseamna ca am 17 ani fara sa iti fac nici un cadou de ziua ta.Asa ca rochia asta si cu celelalte accesorii o sa ma revansez anul asta
-Dar!
-Nu accept nici un nu ca raspuns
Nu mi-a ramas alta cale decat sa o ascult pe Alice si sa o las pe ea si pe Rose ca sa plateasca toate cheltuielile mele.Si in schimb cel putin eu le-am invitat la masa.Totul era gata.Ziua urmatoare o sa fie ziua lui Emmett.Am decis sa strangem bani toate trei si sa ii cumparam ceva mare si paros ca el.Nimic mai bun ca un enorm urs de plus care era mai scump ca toate rochiile noatre impreuna.
Odata ce am terminat tot ne-am intors la masina lui Rose si ea a condus pana m-a lasat la poarta casei.
-Adu-ti aminte Bella .Maine la 16:00 pm o sa venim sa te aranjam.Asa ca fa un dus si toate astea.Eu si Rose o sa ne ocupam de machiaj si de par.
-Dar....
-Nu iti face griji o sa fie cat mai natural posibil ¿ok?
-Ok.Ne vedem maine.La revedere - si au plecat luandu-si la revedere cu un zambet.
Cand am intrat in casa m-am indreptat spre camera mea ca sa las toate pungile.L-am vazut pe Charlie deja adormise si inca ramasese putina pizza pe care a comandat-o la domiciliu.Am mancat doua portii de pizza insotite de un suc si dupa ce am facut un placut si relaxant dus am alunecat in pat.
Nu puteam sa neg ca eram fericita;dar in acelasi timp ma simteam foarte goala.Goala de el.Charlie mi-a schimbat lenjeria si astea nu mai aveau mireasma lui.Erau zile ...in care nu ma pierdeam in ochii lui si nici nu ma lasam stransa in brate.De zile....prea multe zile in care buzele mele nu mi-au mai adus aminte ca numai stiau de ale lui.
Ceasul desteptator a sunat aducandu-mi aminte ca azi era o zi mare.Nu pentru ca o sa il vad pe Edward:ceea ce ar fi imposibil pentru ca el este la un congres cu tatal lui.Ci pentru ca o sa ma supuna la cea mai mare tortura din lume¡sa ma machieze! Am coborat scarile si am vazut ca Charlie pleca-se la munca.Mi-am pregatit un castron de cereale si un pahar de suc de portocale si am luat micul dejun linistita uitandu-ma la soricei.Dupa ce am luat micul dejun am luat ustensilele de curatenie si am inceput sa fac curat in casa,care ,era plina de praf.
Au trecut orele si cand mi-am dat seama era deja ora 15:30 pm intr-o ora o sa vina fetele.Am intrat in baie si am inceput sa fac incet un dus si sa ma bucur de felul in care apa calda relaxa muschii mei obositi din cauza curateniei.Cand am iesit din dus soneria a sunat si dupa ce mi-am pus un trening si mi-am bagat parul intr-un prosop in cel mai rapid mod posibil.Am coborat scarile si am deschis usa.
Intrati fetelor- le-am aratat si au intrat incarcate de milioane de pungi.
-¿Esti gata Bella?
-Adevarul este ca nu sunt sigura.
-Poi nu mai este cale de intors
-Intradevar niciodata nu a fost - a ras Alice.
Am urcat impreuna in camera mea si in timp ce Alice facea dus,Rosalie a inceput sa imi pieptene parul.Prima data mi-a dat cu putina spuma si cu revitalizant deasemnea.L-a uscat si cand parul meu era aproape tot uscat,a scos placile si clestii si mi-a facut cateva bucle.Indata a luat cateva agrafe si a adunat cateva suvite din parul meu.Intradevar Rosalie era o experta in coafor.
Alice a iesit din baie deja pieptanata.Avea parul pe spate si drept,pieptanat in asa fel ca varfurile sa fie indreptata in afara.Machiajul era suav,buzele aveau o stralucire roz si ochii erau marcati cu un creion roz.A zambit cand m-a vazut si in timp ce Rosalie aluneca spre baie,Tinkerbell nu a intarziat sa scoata tot din port-fard si se apropia periculos de mine.Adevarul este ca nu a fost atat de oribil,m-a dat cu putin fond de ten si un gloss suav pe buze.A intunecat ochii facandu-i sa para mai mari si punand o umbra albastra care se asorta cu rochia mea.
Rosalie a iesit din baie cu un machiaj mai atractiv decat ale noastre.Buzele profilate de un rosu intens si ochii cu umbre intunecate.Parul il avea pe spate si buclat cu clesti.Odata ce am fost toate gata ne-am imbracat fiecare cu rochia ei.Cea a lui Rose era de un rosu intens,cu decolteu si larga cu o despicatura pe piciorul drept care ajungea pana mai sus de muschii,cu niste tocuri negre si niste cercei si un colier cu pietre negre deasemenea.Cea a lui Alice era roz pastelat,care ii ajungea pana la genunchi cazand in forma de clopot.Tocurile rau de un roz mai inchis la fel si accesoriile ca cerceii si colierul.
Trebuie sa recunoastrem ca Alice si Rosalie au trebuit sa ma ajute sa ma imbrac cu rochia aceea si adevarul este ca eram foarte frumoasa imbracata in acea rochie albastra cu acele tocuri albe cu care m-am gandit ca o sa ajunga sa ma omoare si accesoriile pe care Alice si Rose le-au ales in gluma.
Era ora 19:30 pm si petrecerea era la 20:00pl.Alice mi-a spus ca au aranjat casa ca si cand ar fi fost o discoteca si ca sigur o sa imi placa.
-Si baietii??
-Emmett si Jasper sunt deja in casa.
Drumul a fost linistit ,fara ca nimeni sa nu zica nimic,chiar daca puteam auzi chicotitul a unei Alice emotionata si cum Rose gangurea o melodie frumoasa.In final ne-am oprit in fata portii enorme a vilei Cullen.M-a surprins ca peste tot era liniste si le-a privit intrebatoare pe Rosalie si pe Alice care deja coborau din masina.Le-am imitat si din nou m-am intors sa privesc casa.Nu erau masini parcate afara si cu atat mai putin vreun indiciu ca o sa fie o mare petrecere in acel loc.Era atat de ciudat.
-¡Hala- a strigat Alice punandu-si o mana la gura Am uitat geanta acasa la Bella
-Nu conteaza Alice
-Ba sigur ca conteaza¡
-¡La dracu Alice! Acum ca imi zici nici eu nu mi-am luat-o pe a mea!
-Fetelor nu se intampla nimic...
-Ba da se intampla Bella lasane cheile de la casa ta ca sa ne ducem sa le luam.
-Nu e nevoie pot sa va insotesc
-Haide,haide o sa pierzi petrecerea pentru o prostie ca gentile noastre-Alice a inceput sa ma impinga spre usa casei-Acum venim si noi.Tu intra si distreaza-te a zambit si inainte sa pot spune ceva deja plecasera.
Am oftat si am mers pana in interiorul casei.Usa casei era deschisa si casa era slab iluminate.Am mers uitandu-ma in toate directiile temanduma ca Emmett sa vrea sa ma sperie.Incet o frumoasa melodie a ajuns la urechile mele.Parea o balada ,o balada de dragoste,atat de dulce atat de frumoasa si in acelasi timp atat de ?trista¿ Ochii mei au intrevazut incet si picioarele mele au inceput sa mearga catre locul de unde se auzea muzica aceea.
*Pum*
Am deschis ochii dintr-odata si am vazut ca usa salonului in care am intrat s-a inchis si nu puteam sa o deschid.Cel mai rau e ca luminile palpaiau si inainte sa imi dau timp sa intrevad ceva luminile s-au stins lasandu-ma in intuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu