vineri, 15 ianuarie 2010

cand totul se intoarce impotriva ta

4.remuscari
Edward
M-a durut privirea aia...dar curand mi-am revenit,in sfarsit a plecat,dupa atata timp suportand-o,in sfarsit,m-am simtit putin ciudat,am presupus ca stand o jumatate de secol cu o persoana care pleaca brusc...oricum nu conteaza,am lasat sentimentul sa treaca.Acum trebuie sa ma duc la Emmett care imi datora un Ferrari 599 F1 Fiorano rosu pentru pariu.
M-am indreptat spre casa,acolo ma astepta toata familia mea cu gest absent...
Am urcat in camera lui Emmett,el trebuia sa fie acolo blestemandu-ma pe mine si norocul meu pentru ca am castigat stupidul pariu,de acum de mai mult de 50 de ani...
-Rememorare-
" -Hei! Edward ai chef de un pariu?- mi-a zis Emmett foarte entuziasmat,semana cu Alice cand vroia ceva...
-Sigur frate, de ce este vorba de data asta? i-am zis nu foarte convins.
-Vezi tu ....asa cum tu ai mereu fata asta de acru,iti propun sa te indragostesti de..nu stiu...Ce zici de Isabella Swan? In ultimul timp este subiectul de barfa al pranzurilor.Da, Isabella o sa fie. De acord?
Mmmm....sa o indragostesc pe Isabella Swan? Fata sefului de politie? Ei bine..nu stiu..in fine Ce mai conteaza? Nu este nici prima data cand pariem sa indragostim pe cineva...
De acord,un moment. Emmett am refuzat eu vreodata genul asta de pariuri?
Nu
Atunci de ce ma tot intrebi mereu? - I-am zis eu amuzant,adevarul este ca toti se distrau cand faceam tipul asta de glume.
-Pai ,ai dreptate- a ras.
-Cand incepem? - i-am zis foarte entuziasmat.
-Cand Isabella o sa ajunga la liceu.
-Ok ,apropo pe ce o sa pariem? - vroiam sa stiu doar daca pariem pe ceva cu adevarat valoros.
-Mmmm..Ce zici de un Ferrari 599 F1 rosu? m-am incruntat , asta este de vanzare?
-Emmett asta se vinde??
-Nu, dar Alice mi-a zis ieri ca a avut o viziune si ca in cativa ani o sa iasa la vanzare,se pare ca este o masina sport foarte buna.
-Mmm... sport? Ok , mi se pare minunat , apropo Care sunt conditiile pariului?
-Pai, regula numaru 1: trebuie sa o indragostesti pana peste cap; regula numaru 2: trebuie sa stie ca noi suntem vampiri ,regula numaru 3: trebuie sa rezisti 50 de ani si trebuie sa va casatoriti, aaa si trebuie sa o transformi ca sa se simta obligata sa pastreze secretul.
-Ok ,imi convine pregateste-te sa imi cumperi o masina Emmett!
-Asta ramane de vazut fratioare..
-Ei bine ,haide sa mergem sa anuntam familia nu? - i-am zis, ceilalt o sa fie incantati.
-Da, sa mergem.
-Sfarsitul Rememorari-
L-am gasit trantit la el in pat,ascultand muzica rock,din aia la care ramai fara timpane,foarte deranjanta pentru gusturile mele.
-Emmett iti amintesc ca imi datorezi o masina,am castigat pariul: am ras in interiorul meu,acum sigur cauta multe scuze ca sa nu o cumpere.
Sigur frate,chiar maine o ai aici,deja am comandat-o - mi-a zis cu un aer de tristete..
Saraca Bella..imi este dor de ea,era foarte amuzanta,ar fi fost bine ca tot ce s-a intamplat sa nu fi fost un pariu- se gandea Emmett foarte nostalgic.
-Ce? Nu imi spune ca te-ai atasat de ea- nu se putea, am facut-o cu mai multe de 150 de adolescente,nu putea sa se ataseze doar de asta.
-Da frate cred ca m-am atasat ,si cred ca si tu.
-Eu? Emmett eu nu m-am atasat de nimeni - i-am zis foarte deranjat, eu nu confundam munca(daca asta se putea numi asa) cu personalul.
-Ok ,Edward,poti sa ma minti,dar pentru odata in viata, fii sincer cu tine insuti. -Cuvintele lui m-au lasat in stare de shock De ce dracu imi facea asta?
-Emmett daca tu te-ai atasat ,nu incerca sa ma faci si pe mine sa cred ca si eu am facut-o ok?? - ma supara.
-Ok ,poti sa gandesti ceea ce vrei dar ia in considerare ceea ce ti-am zis.
-La dracu, Emmett mereu atat de...atat de ...de Emmett,nu era alt mod de a ii descrie comportamentul.
-M-am intors si m-am dus pana in salon,acolo era Alice cu Jasper,amandoi uitandu-se la televizor fara sa il vada.
Mmm cred ca m-am atasat prea mult de Bella..-gandea Alice.
Stiam ca nu este un pariu bun,Alice nu face altceva decat sa transmita suferinta...Chiar mi-a placut aceea Bella,cred ca o sa imi fie dor de ea - gandea Jasper.
In momentul ala au venit Esme si Carlisle din ultimul birou.
-Saracuta parea foarte indurerara.. o sa imi fie dor de ea... Isi zicea Esme in sinea ei.
Niciodata nu a trebuit sa ii las pe Edward si pe Emmett sa faca acel pariu,saraca Bella..cu celelalte era diferit,era amuzant,dar cu Bella nu,cu Bella m-am simtit bine si chiar am iubit-o ca si pe fata mea- gandea Carlisle.
Oh! Genial acum o sa aiba remuscar timp de un secol...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu