duminică, 31 ianuarie 2010

Amandote

Cap 4.
Explicatii
Bella
10.Ce gen de relatie ai tu cu Jacob Black?- Edward imi datora o explicatie.
Aproape uitasem de chestia cu Jacob,Poate Edward il cunstea pe Jake din cauza vreunui prieten comun,baietii din La Push erau toti foarte buni,stop,Nu a zis Edward ca s-a mutat aici acum vreo doua zile?
Da.
Si mi-am adus aminte ca Jacob a locuit mereu aici,Nu?Mmmm...si cum dracu se cunosc?
Nu observasem ca Edward isi schimbase stralucirea din ochii cu o privire trista si indurerata.
-Jacob si cu mine-a inceput Edward-am fost cei mai buni prieteni din lume...acum vreo 12 ani,cand aveam 5 ani ne iubeam ca fratii,locuiam in Londra,dar el la 6 ania trebuit sa plece din cauza mortii mamei sale,si s-a dus sa locuiasca cu tatal lui,Billy Black,si a venit aici in La push,am tinut contactul prin intermediul mailului,eu ii ziceam tatalui meu ceea ce vroiam sa ii scriu si el ii scia,pentru ca eu nu stiam sa umblu pe calculator.Si bine,el facea acelasi lucru cu sora lui mai mare Rachel...chiar daca cativa ani dupa asta Rachel a plecat in Europa pentru o bursa la facultate.Si bine pana acolo eram foarte buni prieteni si el imi povestea ca erra o fata care ii placea mult si se numea Isabella,dar ca ii placea sa ii se zica Bella,zicea ca era ca un inger,atunci deja aveam 15 ani...-Oh! La 15 ani eu si cu Jacob ne-am intalnit pentru prima data,si la 16 am inceput sa iesim..dar nu a durat mai mult de 2 ani...si bine,eu ii ziceam sa o invite sa iasa,ca el era bun pentru orice fata si ca sigur ca Bella vroia sa iasa cu el.
Dupa vreo jumatate de an,el a inceput sa imi spuna ca a inceput sa se plictiseasca de fata aia,dar era foarte draguta,asa ca el se gandea sa iasa cu mai multe fete inafara de Isabella.M-a surprins atitudinea lui,el niciodata nu a fost asa de frivol,dar am lasat-o sa treaca,atunci i-am cerut o poza cu fata aia,eram curios sa o vad,dar la ceea ce nu m-am asteptat a fost ca atunci cand am vazut-o sa ma indragostesc de ea,era ca un inger,piele palida,ochii de ciocolata,par frumos pana la talie,ea era frumoasa si in poza era rosie in obrajii lejer,lucru care o facea inca si mai incantatoare.Cum nu stiam daca Jacob continua sa fie cu fata aia,am decis sa astept sa vad ce imi povestea,au trecut zilele si eu imi abtineam poftele de ai zice patru lucruri foarte dulci "noului" Jacob,in toate zilele imi povestea cu cate fete a fost si ca de fiecare data ii pasa si mai putin de Isabell,pana cand intr-o zi,dupa vreo cateva saptamani el mi-a zis ca i-a cerut timp,si ca se comporta urat cu el,si atunci m-am suparat rau pe Jacob,pentru ca mereu imi vorbea de fetele cu care era ca si cum ar fi vorbit de jucarii,era un nenorocit.
Dupa vreo cateva zile de la acel incident parintii mei au decis sa vina sa locuiasca in Forks,eu eram foarte emotionat si nerabdator sa o vad pe acea Isabella,pentru ca ma indragostisem de ea acum mult timp.Cand am ajuns aici l-am contactat pe Jaboc ca sa ii zic ce om rau era si cat de rau mi se parea ceea ce facea el,si el s-a suparat pe mine spunandu-mi ca nu eram un prieten bun,ca eu trebuia sa ma bucur pentru el,amandoi eram suparati asa ca am plecat sa ma plimb prin oras si la ceea ce nu ma asteptam era sa ma intalnesc cu o fata identica ca cea din fotografia pe care mi-a aratat-o Jacob,ea dormea pe o banca din parc,si din coincidenta se numea si Isabella,fata de care eram complet indragostit.- si-a finalizat povestea cu un suspin sonor si cu obrajii putin inrositi,Edward ma privea asteptand ceva,cu o stralucire in ochii lui incarcati de vreo emotie pe care nu am stiut cum sa o descifrez.
Eu eram toata rosie,era imposibil,Edward indragostit de mine? Inima mea batea cu 1000 de batai pe ora,nu puteam sa cred,Jacob mi-a pus coarnele mult timp inainte sa imi ceara timp? Erau prea multe informatii pentru o singura zi...
Ca sa ma asigur a trebuit sa fac o intrebare evidenta.
-Isabellllaa sunt e-eu?- am intrebat simtindu-ma tampita.
Edward si-a deviat privirea si a zis.
-D-Da.
Am ramas alba,Ce dracu trebuia sa fac eu acum? Sa ies cu el si sa fim toti fericiti si mancand potarnichi?Nu.Asta nu era o optiune.
-Edward...eu...nu stiu ce sa zic....-aM murmurat.
-Stai linistita Bella,Nu o sa iti pun cutitul la gat ca sa te hotarasti acum aici,nici macar nu ma cunosti,daca vrei puteam a incepe prin aa fi prieteni si mai inainte...o sa vedem Ce zici? Daca vrei pot sa iti prezint familia mea,sigur ca surori mele o sa-i placa de tine.-Mi-a zis Edward dulce.
Era foarte bland,nu puteam crede,Un inger Tocmai mi-a zis ca ma iubea!!!!Un inger cu parul de Aur,dar chiar si asa,era mult mai bine ceea ce imi spunea,puteam incepe prin a fi prieteni.
-Mi-ar placea sa o cunosc pe....cum ai zis ca o chema pe sora ta? Alice?-a intrebat.
-Da,se numeste Alice Cullen,ea si cu mine suntem gemeni,ti-am spus? Este foarte hiperactiva si dependenta de cumparaturi.Si cred ca deasemenea ti-ar place sa il cunosti pe Emmet,are 18 ani dar mental nu are decat 3-a ras Edward.
Rasul lui era muzica cereasca pentru urechile mele,asa ca am memorat-o ca pe cea mai de pret amintire a mea.
Chiar vroiam sa ii cunosc familia.
-Bella,Ce zici daca mergem la mine acasa?
-Nu stiu Edward,CE ora este?-am intrebat.
-8,NU este chiar foarte tarziu nu?-a intrebat Edward,parea iluzionat.
-Mmmm....ok.-Am raspuns.
M-a ghidata pana la stralucitorul lui Volvo si mi-a deschis portiera,in 15 minute am ajuns la el acasa datorita modului nebun de a conduce.
Casa lui,sau mai bine villa lui,era enorma,arata veche,dar adaptata la luxurile moderne,era o superbitate.
Edward,atat de cavaler ca deobicei a iesit repede din Volvi ca sa imi deschida usa,era un cavaler.
-Casa ta e superba-am soptit.
-Multumita,lui Esme,mama mea, o sa ii placa sa auda asta-a raspuns mandru.
-Unde este familia ta?-am intrebat.
-Nu sunt foarte sigur poate snt inauntru.-am auzit vocea lui mai aproape decat imi puteam imagina,se pare ca era foarte silentios.
Am tresarit.
-Umm,imi pare rau,nu vroiam sa te sperii-a soptit cu parere de rau.
-N-Nu este nimic.-am raspuns rusinata.
-Haide intra-a zis facand un gest cu mana ca sa intru.In momentul ala a inceput sa imi fie frica,am inceput sa ma gandesc ca l-am cunoscut pe Edward acum o zi,am inceput sa ma gandesc ca poate Edward ma ducea de na....
Dar Edward il cunostea si pe Jake si pentru asta..nu trebuia sa fiu atat de nervoasa nu?
Daca in vreun moment m-am gandit ca vila Cullen era fabuloasa pe dinafara...pe dinauntru era pperfecta.
Era un gen de casa de vis,era primitoare si luxoasa,transmitea caldura,era pur si simplu GENIALA.
Exact dupa ce am intrat ceva s-a napustit asupra mea,m-am sprijinit de Edward ca si cum viata mea s-ar opri la el.
Am inceput sa aud zumzaituri .
-Alice,o sa o sperii-a zis Edward intre zambete.
-Ay!Edward,tu esti mereu asa de dramatic,Bella si cu mine o sa fim bune prietene.-a zis o voce muzicala,A lui Alice,am presupus.
M-am intors ca sa ii vad pe toti Cullenii.
Toti erau frumosi,Alice,era o fata micuta si cu curbe fine era ceea care se aruncase pe mine,parea o zana,dar ceva in interiorul meu imi zicea sa nu ma las condusa de aparente,Petntru ca Alice ar putea ajunge a fi periculoasa.
Am ras in interiorul meu,ZAna nu masura mai mult de 1,50 m ,ce imi putea face?
MI-am intors privirea ca sa ii examinez pe toti ceilalti Culleniu,pana cand Edward m-a scos din gandirile mele.
-Bella,asta este Emmet-a zis Edward pe un ton politicos.


P.S. Autoarea tocmai a postat capitolul 9 din amandote:D deci numai sunt 8 sunt 9

Un comentariu: