vineri, 15 ianuarie 2010

cand totul se intoarce impotriva ta

3.Surpriza
Bella
Mi-aam intors capul si i-am oferit ultima mea privire,incarcata de durere,dar impotriva oricarui lucru care mi l-a facut eram incapabila sa il urasc,sa nu il iubesc,poate....dar sa il urasc nu,eram incapabila...
Asa ca m-am intors si am plecat de acolo,am plecat din casa care a fost caminul meu in tot acest timp,m-am indepartat suficient ca pentru a putea sa izbucnesc intr-un hohot de plans fara sa ma auda,eram in padure singura,asa ca m-am asezat la umbra unui copac,mi-am imbratisat picioarele si am inceput sa plang fara lacrimi...
..............................
Deja dupa doua luni de cand m-a parasit pentru a doua oara...chiar daca de data asta a fost diferit....de data asta a fost pentru totdeauna....
-Ce ar fi trebuit eu sa fac? Sa formez un cuib?
-Sa ma duc la Volturi ca sa ma omoare? Sa incerc sa ma indragostesc din nou? ...Nu ,clar ca nu ..., nu o sa formez un cuib,nu o sa ii fac pe plac lui Edward ca sa stie ca muream pentru el,nu o sa ma indragostesc din nou....inima mea rupta nu o sa mai iubeasca pe nimeni altcineva...,poate..., si poate o sa ma duc sa il vad pe Jacob,ultima data el m-a ajutat mult sa ma recuperez din starea mea de zombi.
M-am intors in Forks,nu eram foarte departe pentru ca inainte fara sa vreau m-am oprit la poiana,poiana noastra...
Cu noroc Jacob era inca in viata daca nu si-a lasat metamorfoza,am ajuns la linia pactului Oare o fi corect sa o trec? Adevarul este ca,pactul era al Cullenilor,nu al meu..chiar daca m-a mintit Edward si in privita asta?,am trecut-o ,total,cel mai urat lucru care mi s-ar fi putut intampla era ca vreun alt varcolac sa ma gaseasca si sa ma omoare...nu foarte grav in starea mea.In putine minute eram in fata casei al vechiului cel mai bun prieten al meu...ce amintiri mi-a adus...
-Toc,toc- am batut- este cineva?
-Intra,este deschis- S-a auzit vocea lui Leah??? Ce dracu faceaa Leah in casa lui Jacob dandu-mi voie sa intru? am intrat si am vazut-o pe Leah gatind,nu stiu ce in bucatarie,cand m-a vazut a ramas cu gura deschisa...
-Draga mea,cine este?- a intrebat o voce familiara,nu,nu putea sa fie Jacob ,spunandui lui Leah "draga mea"???
-Jacob,dragul meu,cred ca ar trebui sa vii sa o vezi pe "vizitatoarea" noastra- a scuipat cuvintele- Dupa care a ajuns Jacob si cand m-a vazut ,chiar ca nu ma asteptam la reactia lui, s-a oprit brusc si mi-a zis?
-Cine esti?- a zis privindu-ma rece-Am ramas fara cuvinte...Si eu ce trebuia sa le spun eu acuma? si de ce dracu el si Leah vorbeau cu "draga mea" si cu "dragostea mea"?
-Ah..eh..asta..eu-am ezitat.
Inca astept,Cullen - a zis Jacob in timp ce o lua pe Leah de talie- ma ineca in propria mea agonie,Jacob,Jacob al meu niciodata nu s-a purtat asa cu mine...el era Jacob,soarele meu,usa mea sigura...Eu veneam sa ii cer ajutor moral,sa ma refugiez in bratele lui,dar era cllar ca cu Leah,noua lui iubita am presupus,nu o sa pot asa ca am inventat o scuza:
-Mmmm Veneam sa vad daca puteam sa petrec noaptea aici..am zis aproape intr-o soapta...
-De ce? -Jacob ma privea cu fata de asasin..imi era frica.
-Nu conteaza Jacob,o sa plec daca nu pot sa imi petrec noaptea aici...-Nu aveam niciun chef sa ii povestesc ce se intamplase.
-Nu,poti sa ramai ,dar maine o sa imi povestesti de ce.-Nu era o intrebare,era o afirmatie- am afirmat si le-am zambit,chipurile lor s-au imblanzit putin,cred ca au inteles ca in momentele acelea viata mea nu era tocmai roz.
-Leah a fost tacuta pana tarziu..pana cand s-au dus sa doarma...,am observat ca Leah si Jacob se duceau sa doarma in aceiasi camera...,da, cu siguranta erau iubiti,am suspinat puternic,nu a auzit nimeni...
A trecut putin timp si am auzit ca vorbeau si se pare ca despre mine...stiam ca faceam rau,dar tentatia e mare..
-Jacob, de ce nu i-ai zis nimic despre pact? Noi suntem doi si ea este singura,nu ar fi durat mult... nu crezi? mi s-au incordat muschii cand am auzit asta.
Nu, o cunosc suficient ca sa stiu ca ceva rau,foarte rau s-a intamplat...si in plus ea nu este o Cullen ,Cullen vreau sa zic...si ea este o Swan.
Atunci inima mea si-a luat zborul,nu la propriu,sigur,Jacob inca ma apara,ma simteam bucuroasa pentru asta....
Ok,schimband subiectul Cand ai de gand sa ii spui despre imprimarea ra? CE?? Cum era Jacob???? Ok, stiam ca Jacob iesea cu Leah,lucru care mi s-a parut ciudat dar nu ma asteptam ca ar fi Jacob cel care s-ar fi imprimat pe Leah...,O mica parte din mine s-a bucurat pentru Leah,dupa aia ceea ce s-a intamplat cu Sam...o merita,dar...Jacob si Leah???
-Poate m-a surprins atat pentru ca in adancul meu asteptam ca Jake sa reuneasca toate bucatile inimi mele ca pe urma sa poata sa o vindece . Eram o egoista.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu