vineri, 22 ianuarie 2010

Amandote

1.Incercand sa iti spun Adio.
BElla.
De cateva saptamani Jacob mi-a cerut timp pentru a se gandi daca volara ceva sau nu relatia cu mine.
Eu am acceptat,la inceput gandindu-ma ca era o gluma si ca vroia sa imi zica asta doar pentru ca pe urma sa imi spuna cat de mult ma iubea,dar cand au trecut zilele...Asta era deja putin diferit...
Eram in agonie...dar dupa atata timp depaseam situatia.
Era orarul meu.
Singurul lucru pe care il stiam de el era ca chiar daca pierduse timpul,el inca se credea iubitul meu,adica,nu ma lasa sa ies cualti baieti si ma mustra si arata un pic mai bine ca in zilele in care ieseam in grup cu prietene si era si vreun baiat.
Jacob si cu mine eram iubiti dar doar in cuvinte,pentru ca la fapte nu....
Nu vorbea cu mine,nu ma privea,nimic,nici macar nu eram prieteni, si se credea iubitul meu??? Te rog!! ...asa ca am decis cu multa durere sa il parasesc,pentru ca viata mea nu putea sa continue asa,am fost in camera mea plangand fara sa fiu consolata timp de cateva ore...pana cand m-am decis si l-am sunat ca nu puteam sa continuam asa.
-Jacob-am zis cu voce ragusita.
-CE?- mi-a zis cu voce rece.
-Eu si cu tine ce suntem?- era mai bine ca el sa isi dea singur seama de greseala si asa poate...era putin mai usor nu??
-Iubiti- a zis cu vocea dintr-odata blanda.
-Pai,incepand de acum ,nu- am decis sa ii spun repede,asa ar fi mai bine,asa as fi derivat planul meu inainte ca el sa isi dea seama.
-CE???!!!- a exclamat furios.
-Ceea ce auzi Jake,iubitii se iubesc,isi vorbesc,se privesc...i-am raspuns repede melodic,eram satula sa nu ma lase sa am o viata linistita si peste toate sa se creada iubitul meu.Si asta fiind putin el devenise intr-un afemeiat,un total Play-boy.
-Cum nu Bella?-a zis putin mai calm.-Oare nu ma iubesti?
-Nu,Jake,problema nu este ca eu nu te iubesc ,problema este ca tu nu ma iubesti,nu imi vorbesti,nu ma privesti,te incurci cu toate fetele din liceu in fata mea,nu ma lasi sa am intalniri...vrei sa continui?- i-am dat eu drumul.
-Uite Bella,tu o sa faci ceea ce eu o sa iti zic sa faci Inteles? Si daca eu si cu tine suntem iubiti ,eu ma incurc cu cine eu vreau si tu nu poti sa iesi cu nimeni care sa nu fiu eu ,E clar?- a zis cu o voce autoritara,ca cea a uni dictator.
-Jake,nu.- m-am saturat de jocurile tale,nu sunt papusa ta,sunt o persoana,am sentimente,clar? Si daca vrei sa incerci ceva ciudat iti aduc aminte un lucru TATAL MEU ESTE SEFUL POLITIEI SWAN.
-Bella,iti spun,nu,iti ordon sa vii chiar acum la La Push ca sa rezolvam asta.- a exclamat furios Jacob.
-Ok,la ce ora Jake?- i-am zis,Jacob era foarte crud cu mine,dar el niciodata nu o sa ii faca unei doamne ceva irespectos,adevarat?
-Mmm...sa vedem....este ora patru....,la patru jumate ma intalnesc cu Melanie...mmm....,la cinci cu Tanya...mmm....,la cinci si jumatate cu Lauren...oh..,la sase cu Jessica...woow,si la sase jumate cu Lorena...-isi soptea pentru el ,uitand ca eu am un foarte bun simt al auzului.Se intalnea cu cinci fete in mai putin de trei ore? Pe "asta" il aveam eu drept iubit?
Cuvintele lui nu trebuiau sa ma raneasca,se presupunea ca eu stiam asta...dar si asa m-au ranit.
-Poti sa vii la sapte,Ce zici?- mi-a zis dintr-odata.
-Din partea mea e perfect- sa te bucuri de apritivul tau,Melanie,si o sa imi povestesti cum a fost felul principal,al doilea si desertul nu? Si bine, cele doua suplimente.- am tipat si i-am inchis fara sa ii dau timp sa reactioneze.
Am iesit sa ma asez pe banca care era la coltul parcului,era la umbra,toata lumea spunea ca acolo se asezau drogatii.Eu ma asezama acolo pentru ca lumii ii era frica de drogati,niciodata nu se apropiau si ma lasau singura,ca sa pot sa gandesc clar.
Aproape mereu ma duceam acolo de la 4 la 5 dupa-amiaza.
M-am trezit din cauza unei voci care spunea:
-Domnisoara,nu puteti sa ramaneti adormita aici,ati putea sa raciti- a zis o voce melodioasa de inger.
Atunci mi-am dat seama ca adormisem.
-Mmmm....imi pare rau- am zis fara sa deschid ochii.
-Haide sa mergem,va duc acasa daca vreti,se intuneca- a zis din nou vocea melodioasa.
Cand am deschis ochii mi-am dat seama ca murisem,pentru ca langa mine aveam un inger cu par de aur langa mine.
-Oh- a fost singururl lucru pe care am putut sa il rostesc.
-IMi pare rau ca am adormit,vroiati sa va asezati?- am intrebat eu timid.
-Nu,deloc,pur si simplu am grija de fetele frumoase care sunt in pericol de a fi atacate de ursii parcului- a zis amuzant.
Am ras,era prima data cand radeam cu adevarat,din inima.
-Cine esti?- l-am intrebat.
-Ma numesc Edward,Edward Cullen.- a zis zambind intr-un mod care imi facea inima sa iasa din cavitate- si tu?
-Eu sunt Isabella,Isabella Swan,dar te rog,spune-mi Bella.- I-am zis putin blocata.
-Frumos nume,la fel ca stapana lui- m-a complimentat.
Si cum nu,am rosit in toate tonurile de rosu posibile.
-Vrei sa ne intalnim intr-o zi ca sa ne cunoastem? Imi placi Bella,si in plus pari o persoana buna.- a zis putin rosu.
-sI-Sigur -m-am balbait eu.
-Daca nu vrei poti sa imi spui- a zis rusinat.
-Nu,sigur ca vreau-am zis,de data asta eram mult mai sigura pe mine.
-Da-mi numarul tau- am zis eu deja mai calma desi cu inca putin culoare in obrajii mei.
-OK,noteaza,6xx-xxx-xxx,Si al tau?-Mi-a zis vizibil mai fericit.
-Noteaza,6xx-xxx-xxx.- nu imi pasa ca erau un total necunoscut,imi placea compania lui si in plus era un inger.
-Apropo Bella,Ce faceai aici atat de tarziu?- a intrebat.
Rahat,am uitat ca stabilisem sa ma intalnesc cu Jake,clar ca o sa ma omoare.
-Atat de tarziu? Dar este ora cinci nu?- sigur,dormisem cam mult,o ora.Nu?
- Da, era ora patru acum doua ore si jumatate,Bella,este ora 18:30,Tu pe ce lume traiesti?- a raspuns amuzant.
Rahat,era deja ora 18:30? era foarte tarziu,aveam exact timpul sa ajung la La Push,Cu Jake.
-La dracu,Imi pare rau Edward,trebuie sa plec,suna-ma mai tarziu daca vrei bine?- am intrebat plina de sperante.
-Sigur,Pot sa te intreb unde te duci?- a zis dulce
-La La Push- cand am mentionat numele s-a tensionat- am stabilit sa ma intalnesc cu un prieten...-am soptit.Nu vroiam ca Edward sa se gandeasca ca eu ieseam cu Jacob.
-Ah...ok...- A soptit Edward,vizibil intristat.
-O sa ma suni mai tarziu?- am insistat ca sa ii vad frumosul lui zambet.
-Sigur- mi-a zambit
Astea fiind zise am plecat in casa,ca sa ma schimb si sa iau cheile furgonetei,m-am uitat la ceas din nou 18:45!!!Dumnezeule ce tarziu s-a facut.Am zis ca JAke o sa ma omoare? Bine...acum o sa ma sinucida..
Intr-o juma de ora am ajuns la casa "iubitului" meu,ajunsesem 15 minute mai tarziu- nu era chiar mult nu?
Am sunat la usa.
-Intra,te astept cam de 15 minute- s-a auzit vocea ragusita a lui Jacob,suna furios.
Am deschis usa si am intrat.
-Jake,mie...imi pare rau.- am soptit.
El se uita la televizor in fotoliul din fata lui.
-Vino,aseaza-te.-a murmurat,in momentul ala mi-a fost frica,nu erau motive logice dar...
Linisteteste,linisteste-te,Jake nu o sa faca nimic de care mai tarziu ar putea sa regrete,imi ziceam mie ca sa ma relaxez.
M-am asezat langa el cu o distanta prudenta pentru siguranta.
-Jake.eu..-am inceput,nu vroiam ca asta sa se lungeasca mai mult decat este necesar.

Lasati comentarii sa stiu daca va place sa continui sa traduc:D

3 comentarii: