vineri, 15 ianuarie 2010

cand totul se intoarce impotriva ta

1.Perfect
Bella
Dupa 50 de ani casatoriti eu si Edward eram la fel de fericiti ca intodeauna.In aceea zi imi pregatise o surpriza.Era nunta noastra de aur! Poate o sa ma duca la insula Esme,la fel ca la nunta de argint,dar cunoscandul stiam ca o sa fie ceva nou si foarte foarte special,am coborat in salon,acolo ma asteptau toti,Carlisle si Esme,Jasper si Alice,Emmett si Rosalie.Mi se parea mie sau Emmett avea fata de vinovat? Am ramas privindul incruntata,dar se pare ca si-a dat seama si a inceput sa zambeasca(apropo,foarte prost jucata).In fine sigur Rose l-a certat despre infantilitatea lui,am ras in interiorul meu.Dupa ce am trecut de ei am fost in gradina sa il caut pe Edward,si era acolo,mult iubitul meu sot privind fix nu stiu ce ,dar se pare ca trebuia sa fie foarte interesant ca Edward sa nu isi fi dat seama de prezenta mea..mmm....azi toti erau ciudati..,nu conteaza ,o zi proasta poate am gandit eu.M-am apropiat prin spate si l-am imbratisat cu toata puterea mea si pentru enorma mea surpriza,nu mi-a raspuns la gest,Ci el s-a intors pana a ramas cu frumosii lui ochi privindu-ma fix,m-am speriat putin.Edward niciodata nu mi-a facut asta,mereu imi raspundea la gesturi...ceva grav se intamplase si eu nu aflasem.
-Edward ,dragostea mea ,s-a intamplat ceva?-am intrebat
-Vezi Bella,este ceva care ti-ar placea sa stii- mi-a zis un pic suparat.
-Te ascult.
-Bine,ar fi bine sa iti spun ca sa nu ma incurc mai mult-mi-a zis fara vreun sens,incepea sa ma sperie- m-am limitat sa admit repede.
-Bella ,eu niciodata nu te-am iubit,doar "m-am indragostit" de tine din cauza unui stupid pariu cu Emmett,eu si el am pariat....-in momentul ala nu l-am mai ascultat,nu am mai respirat,daca as fi fost om as fi zis ca inima mea a incetat sa mai bata,in momentul ala am incetat din viata,eram socata,un soc foarte puternic,si cel mai rau lucru din toate este ca imi spunea adevarul,pentru ca acum cateva clipe eram toti fericiti si eu nu eram in niciun pericol,asa ca nu trebuia sa ma las salvata sau ceva de genu,ma lasa ca presupusa lui iubire nu era nimic altceva decat o mare minciuna,un murdar pariu,eu stam ca pe Emmett il incantau pariurile dar..nu pana la punctul de a paria pe sentimente....,in general pariau el si Jasper,eu ma gandeam ca lui Edward nu-i placeau pariurile....-am simtit ceva care am presupus ca era Edward,care ma zguduia-Bella!Bella! asculta! a tipat la mine.
-Am deschis ochii,si defapt el era acolo tragand de mine ca sa reactionez,doar am deschis ochii si l-am intrebat apeland la tot geniul meu ca sa incerc sa ii demonstrez ca asta nu era adevarat.
-Un pariu de mai mult de jumatate de secol? l-am intrebat cu vocea sparta.
-Bella cum se cunoaste ca nu ai decat 50 de ani de nemuritoare,cand ai trait aproape un secol si jumatate ca mine,50 de ani nu e nimic,in plus a fost interesant sa te cunosc si sa vad cat de mult ma iubeai-atunci a inceput sa rada ca un idiot-a trbuit sa imi inghit propria agonie ca sa nu incep sa oracai.
-Si Alice? Si Esme? Si Carlisle? Stiu si ei de pariu?-am intrebat, ei erau familia mea,nu puteau sa ii fi lasat pe Edward si pe Emmett sa faca o gluma atat de proasta, sau da?
-Ei stiu,toti s-au distrat mult vazand cum iti depozitai toata increderea in ei- a zambit inca si mai mult.
-Si Jasper? Si Rosalie? Si inclusiv Alice si Esme s-au distrat si ele la fel.
-Lui Jasper ii era indiferent,a zis ca daca o sa o facem,ca o sa ne faca jocul,dar nici nu era foarte entuziasmat,lui Rosalie - s-a incruntat cand am mentionat-o si deasemenea s-a incruntat acum,ceva se intampla cu Rose....-Rosalie este singura care nu vedea bine chestia asta de a se juca cu sentimentele umane - Ok de data asta da,am ramas socata Rosalie era cea care nu era de acord?Dar ea era cea care ma ura cel mai mult...
-Atunci cand Rose se uita urat la tine si se comporta urat cu tine era ca tu sa te indepartezi de noi si asa nu o sa te simti rau- mi-a explicat ca si cum mi-ar fi citit cu adevarat mintea.
-Aaa si alt lucru,da, pot sa iti citesc mintea- Dumnezeule,trei socuri in mai putin de o ora nu era de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu