sâmbătă, 6 februarie 2010

deci


Stiu ca o sa spuneti lasa-ne fato in pace cu postarile tale care nu au legatura cu ficul ca nu ne intereseaza:D da asa sunt eu daca am citit ceva frumos sau daca am vazut sau am ascultat simt sa impartasesc cu ceilalti.
Ieri am citit o carte super tare care se numeste Dincolo de tacere si este scrisa de Kristin Hannah:X:X . Am observat ca sunt unele mici detali in carte( de exemplu orasul Forks) si ca actiunea se petrece undeva in California si Washinghton:X:X care posibil sa fi fost inspirata din Twilight:d
in fine eu v-o recomand cu caldura pentru ca este super:X

3 comentarii:

  1. cine a zis asa ceva? pe blogul tau publici ce iti place tie! daca este interesant pentru persoana care intra ok, daca nu, nu!

    RăspundețiȘtergere
  2. :X:X:X:X: nush cateodata si mie mi se pare ca sunt cam stresanta pentru persoanele din jurul meu:D;))

    RăspundețiȘtergere
  3. hai ca iese ceva bunnnn:X:X:X:X:x
    imi place>:D<>:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere