luni, 8 februarie 2010

Amandote

Cap 5. Prezentari si ceva mai mult.
Bella pov
-Bella,acesta este Emmett-a zis Edward pe ton politicos.
Emmett mi-a transmis un zambet sincer si cordial.
Era mare,exact asa cum mentionase Edward mai devreme,avea multi muschi si mai mult ca sigur putin creier,arata ca tipul ala de baieti caruia ii pasa doar sa aiba multe iubite si sa fie la moda,chiar daca pe alta parte gropitele lui il faceau sa para un baietandru si un invantil.
-Buna,Emmett-am zis putin mai tarziu raspunzandu-i la zambet.
-Imi pare bine...-Bella,ma numesc Bella.-i-am raspuns eu imediat,la care el mi-a raspuns cu un zambet,rusinat.- i-am terminat eu fraza.
-Acesta este Jasper.-a continuat Edward.
Jasper parea incordat dar ceva in interiorul meu imi spunea ca mereu o sa fie asa.
-Incantata Jasper.-si i-am zambit si lui.
-Buna.-a zis el sec,chiar daca a facut u efort sa zambeasca,mi s-a parut un zambet sincer.
Si asa,Edward a continuat cu toata familia,toti mi-au placut foarte mult,Rose la inceput era putin retrasa fata de grup,dar la final a terminat prin a ma accepta unindu-se cu noi.
Am vorbit toata dupa amiaza(sau ceea ce ramasese din ea) pana cand pe la sfarsit era ora 10 noaptea,a trebuit sa plec acasa,dar....Edward ma adusese aaici,asa ca,eu nu aveam masina ca sa ma intorc.....Rahat!.
-Bella,mergem- m-a strigat Edward din usa.
Oare putea sa imi citeasca gandurile?
-Edward,ce faci?
-Bella,eu te-am adus,eu o sa te inroc,in plus nu ai nici o masina ca sa te intorci,gresesc?.
-Foarte frumos din partea ta,Edward dar parintii tai or sa se supere pe tine daca ajungi tarziu acasa,si deja este ora 22:15 noaptea.
-Nu Bella,parintii mei nu or sa se supere,grabeste-te si urca in masina-a zis distrat.
-Ok,Edward.Multumesc-aM soptit.
-Nu ai pentru ce.-a zis el.
Drumul inapoi s-a scurs in liniste,ascultand pe fundal Debussy.De data asta,Edward a mers mai incet,lucru pentru care eram recunoscatoare pentru ca puteam sa imi petrec mai mult timp cu el.Cand am ajuns acasa la mine era deja ora 22:45.Am vrut sa cobor dar....
-Edward de unde stiai unde locuiesc?-Cum a ajuns Edward fara sa ma intrebe acasa la mine?
-Bella,atunci cand Jacob si cu mine comunicam prin E-mail-uri,el mi-a zis unde locuia fata de care imi vorbea,adica,tu.
-OH,-a fost singurul lucru pe care am putut sa il zic.
-Te deranjeaza?- fata lui s-a descompus.
-NU! Vreau sa zic,nu ma deranjeaza,doar ca eu stiam ca tu nu stii unde locuiesc eu.-Rahat,sa devin nervoasa era lucrul care ma facea sa zic prostii fara sens.
-B-bine,Multumesc Edward-am soptit imbujorata.
-Inca odata iti zic,Bella,Nu ai pentru ce.-mi-a zis zambind.
Dupa ce am coborat din masina si am intrat in casa,am observat ca era un bilet de la Charlie pe masa din sufragerie.
Pentru Bella:
Draga Bella,imi pare foarte rau,dar a trebuit sa plec in Jacksonville pentru niste treburi foarte importante de la sectie,sper sa ma ierti,o sa ma intorc in cateva saptamani,nu te gandi ca am uitat de tine,micuta mea,o sa te sun cand o sa ajung.In orice caz nu putem sa vorbim mult din cauza diferentei de fus orar.Te iubeste tatal tau,Charlie.
Oh,genial,cateva saptamani fara tatal meu..(vazandu-se sarcasmul) Dar cum dracu s-a gandit sa nu imi spuna ca pleaca in Jacksonville??!!
In fine,mi-am pregatit o cina lejera,m-am spalat pe dinti,am facut o baie foarte relaxanta si m-am culcat...fara sa pot dormi,eram foarte ocupata gandindu-ma la tot ceea ce se intamplase...
Eram pe jumatate adormita cand a inceput sa sune mobilul.
Era un mesaj(SMS)
NUME:numar ascuns.
Mesaj: Sa fii mereu cu ochii in patru,eu pot fi in orice loc,sa nu ai incredere nici macar in umbra ta....niciodata nu o sa stii de ce sunt in stare...Nu o sa iert niciodata tradarea ta.Bella si Edward. Te iubeste admiratorul tau JB.
Telefonul mobil mi-a cazut din maini,si s-a invartit pe podea iesindu-i bateria.
Asta ce a fost? Cine era?De ce imi facea asta? Corpul meu deja transpirat,a inceput sa transpire inca si mai mult,am inceput sa am frisoane,si ochii mei erau dilatati din cauza socului.
Cand in sfarsit am putut sa ma relaxez,mi-am dat seama de enorma prostie care se petrecuse,sigur era o gluma de prost gust,adevarat?
Am luat mobilui,i-am pus bateria si l-am deschis.
Am citit din nou mesajul,un moment,DE ce era scris si numele lui Edward in mesaj?Ce legatura avea el cu toate astea? Si cine este JB?.
Un moment."niciodata nu o sa iti iert tradarea","Bella si Edward","JB"....TOtul se potriveste! JB este JacoB Black.
OH nu...nu se poate...asta nu poate sa fie adevarat...
Am inncercat sa ma controlez ca sa pot sa gandesc limpede.
L-am cautat pe JAcob printre contactele mele si i-am trimis:
COntact:Jacob Black.
Mesaj:JAcob,Ce vrei de la mine? Bella.
Dupa vreo 15 minute am inceput sa devin nervoasa,nu imi raspundea...asta era rau..sau bun? Jacob ma calca pe nervi....
Am inceput sa recitesc mesajul.
Sa fii mereu cu ochii in patru,eu pot fi in orice loc,sa nu ai incredere nici macar in umbra ta....niciodata nu o sa stii de ce sunt in stare...Nu o sa iert niciodata tradarea ta.Bella si Edward. Te iubeste admiratorul tau JB.
Ce dracu insemna Bella si Edward? DE ce era tastat Edward? OH,Dumnezeule,Jacob ma calca pe nervi rau...In final mi-a sunat iar telefonul.
COntact:numar ascuns
Mesaj: Aici cel care pune intrebarile sunt eu,si sa dea dracu sa nu raspunzi,papusa.Ca daca nu,iubitul tau Edward te asigur ca o s-o pateasca.Edward si cu tine sunteti iubiti? Raspunde JB.
CE?CE dracu era asta? De ce il amesteca pe Edward in toate astea?
Ce trebuia sa raspund eu? Nu vreau sa i se faca rau lui Edward..., si ca este Jacob,el stie unde locuieste...
COntact:Jacob Black.
Mesaj:Nu.
Dragostea care aparuse dintr-odata intre mine si Edward...a trecut barierele,nu vroiam sa ii faca nimic.A trebuit sa ii raspund nenorocitului de Jacob,niciodata nu a trebuit sa cad in capcana...dar deja este tarziu.
Telefonul a sunat din nou.
Contact:Numar ascuns.
Mesaj: dAca povestesti cuiva,Edward nu mai traieste a doua zi,Ai inteles frumusete?Si acum dormi,nu vreau ca papusa mea sa adoarma maine,atunci cand o sa vin sa te iau la 13:30 de acord?
Ce??Pe deasupra trebuia sa ies cu el?
Lacrimile nu au intarziat sa apara pe fata mea.M-am uitat la ceas era ora 00:15.Nu stiam daca mai puteam sa dor,pentru ca avusesem o zi(sau mai bine zis o noapte) foarte energica,dar cand m-am trantit in pat somnul a pus stapanire pe mine .Maine o sa fie o zi grea.
Cand m-am trezit primul lucru pe care l-am facut a fost sa privesc telefonul mobil,era tarziu,era 12:15 .
2 mesaje noi.
3 apeluri nepreluate.
M-am uitat prima data la mesaje,era ceea ce ma interesa mai mult.
Contact:numar necunoscut
Mesaj:pregatestete,nu vreau sa te astept.JB.
OK,primul mai inainte de toate nu era chiar asa de rau,se limita sa imi spuna ceva ce deja stiam...Azi o sa fie o zi grea..
Am citit si urmatorul mesaj.
CONTACT:Edward Cullen.
Mesaj:Bella,Vrei sa vii azi la mine acasa sa mancam? Vin dupa tine la 13:15?
MI s-a oprit inima,Edward nu putea sa vina,Jacob ar fi in stare sa il omoare nu? Ma durea sufletu sa ii zic ca nu lui Edward dar....
COntact:Edward Cullen
Mesaj: Nu,Axi am stabilit sa ies.
M-am gandit sa stabilesc mai bine o alta zi,dar asta ar insemna sa ii dau sperante false,Pentru ca stiam ca Jake nu o sa ma lase libera atat de usor.Doar cand imi imaginam ma lua cu frig.

Un comentariu: