joi, 15 aprilie 2010

WOW



Deci am ramas fara cuvinte:x am primit un premiu\:D/ cand am aflat am inceput sa sar prin toata casa:))) deci am primit premiul "Sunshine Award" de la Ana:X:X.
Am aflat ca deasemenea trebuie sa ofer acest premiu la inca alte 12 persoane uff greu de decis pentru ca toti cei care scriu/traduc ficuri sunt geniali si le iubesc ficurile deci sa zicem asa(Ana nu cred ca se mai pune;)) )
1. Ilinca
2. Ramona
3. Steph
4. Marina
5. Alexa
6. Mada
7. Andru
8. Anda
9. Lara
10. Eva
11. Rosemary
12. Danne


Cei care sunt pe aici trebuie la randul lor sa:

a) Postati premiul pe blog-ul vostru.
b) Oferiti-l la 12 prieteni.
c) Afisati link-ul premiatilor.
d) Anunati-i printr-un comentariu pe blog-ul lor.
e) Scrieti cine v-a premiat.
Pwpici:X:X:*:*

Un comentariu:

  1. merciiii:*bineinteles ca si tu ai primit acest premiu de la mine:*
    sper sa nu supar pe nimeni daca eu nu voi posta "Sunshine award la mine pe blog... doar ca sunt mult mai multe persoane care merita cu adevarat un premiu:*
    kisses:*
    si merci din nou

    RăspundețiȘtergere